Pressemelding 12. september, Spielwarenmesse eG:

Specials by Spielwarenmesse inviterer besøkende til utforsking

Nytt tema fra Specials: Sports, Leisure, Outdoor i Hall 7A. Her finner du en verdifull inspirasjonskilde for forhandlernes egen forretningsutvikling.

Mellom 28. januar og 1. februar 2025 vil Spielwarenmesse bringe innovasjoner og trender, sammen med markedskunnskap og nye idéer, til Nürnberg. En kortfattet oversikt over temaene for det kommende året vil bli gitt av den verdensledende messens Specials. De populære spesialområdene i de nyinnredede hallene, vil bidra til å skape en best mulig opplevelse for de besøkende. I tillegg vil et nytt, stort område invitere til å oppdage og oppleve leker for utendørsbruk.

Bestselgende produkter for utendørsbruk

Leker for utendørsbruk er i vinden over hele verden. På forrige Spielwarenmesse ble det for første gang opprettet et område i produktgruppen «Sport, fritid, utendørs», der man kunne teste ut lekekjøretøy (såkalte ride-ons). Dette viste seg å være et attraktivt trekkplaster for de besøkende. Til neste års messe venter et aktivitetsområde på ca. 500 m² i Hall 7A, med plass til relevante produktpresentasjoner. I tillegg vil et testområde oppmuntre messegjestene til å være aktive og prøve ut produktene. For ballsport og andre utendørsspill vil det være et lekeområde tilgjengelig. Rulleskøyter, sykler og andre ride-ons kan prøves på en testbane med hindringer og ulike underlag. Interesserte utstillere kan registrere seg fra og med september.

Nytt område i 2025.

Nytt miljø for populære Specials

Blant de andre Specials på Spielwarenmesse er ToyTrends. Trendtemaene som vil prege det kommende forretningsåret, vil bli kunngjort over hele verden den 8. oktober, og vil senere bli plassert på et nytt sentralt sted – i Eingang Mitte, den sentrale inngangen. På samme sted finner du også en annen Specials, som var et høydepunkt på den forrige Spielwarenmesse: Toys for Kidults.

Temaet bærekraft settes i fokus i Hall 3C, en moderne hall med mye naturlig lys, der Toys go Green Special kommer tilbake. I tillegg vil LicenseLounge, som arrangeres av Spielwarenmesse & BRANDmate, inneholde et nettverksområde og LicenseTalks i foajeen i Hall 12.0.

Morgendagens produkter og talenter kan igjen oppleves i Hall 3A, der New Product Gallery byr på kreative idéer for individuelt utvalg. I StartupArea vil unge tyske og internasjonale selskaper presentere sine innovasjoner. De nominerte og vinnerne av ToyAward vil også bli presentert her.

– Med våre Specials skaper vi målgruppespesifikke temaverdener, som gir innkjøpere og forhandlere muligheten til å lære om nye produktidéer i dybden, og lar dem prøve de ut på stedet, kommenterte Christian Ulrich, talsmann for styret ved Spielwarenmesse eG.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Motta nyheter fra leketøybransjen.

 

Påmelding

You have Successfully Subscribed!